Bieži uzdotie jautājumi
Kā pieteikties uz kafijas degustāciju?
Visērtāk būs piezvanīt kādai no Zinzino partnerēm un klientu konsultantēm - Ivetai vai Dacei un vienoties par degustācijas vietu un laiku. Mēs piedāvājam degustāciju organizēt ne tikai Jūsu mājās vai darbavietā, bet arī mūsu birojā, kur ir iespējams aplūkot, aptaustīt un izmēģināt kafijas aparātus un citus mūsu produktus.Kā es varu kļūt par klientu?
Ja vēlēsieties iegādāties kafijas aparātu un kafiju vai arī kādu no balansa produktiem, pēc nepieciešamības konsultēsim Jūs kā reģistrēties pašam kā klientam internetveikalā. Pēc pasūtījuma apmaksas (maksāt var ar pārskaitījumu vai kredītkarti), apmēram nedēļas laikā vai ātrāk Jūsu pasūtījumu piegādās DPD kurjerpasts līdz Jūsu namdurvīm vai citā norādītā vietā. Paši pasūtījumus varat veikt internetveikalā - www.zinzino.comAr ko atšķiras Jūsu Omega-3 Balansa eļļa (BalanceOil) no aptiekā nopērkamās?
Pirmkārt, Zinzino BalanceOil eļļas iedarbība ir dokumentēta un pierādāma ar asins testu palīdzību. Testu statistiskie rezultāti parāda, ka Zinzino balansa produktu lietošana 120 dienu laikā nodrošinās Jums optimālu Omega-6 un Omega-3 neaizstājamo taukskābju līdzsvaru Jūsu organismā (3:1 vai labāku), savukārt citu Omega-3 produktu lietošana tik labu rezultātu nedod (pēc statistikas 7:1 vai sliktāku). Otrkārt, Zinzino Balansa eļļai ir atšķirīgs sastāvs, kas arī nodrošina produkta tik pozitīvo iedarbību uz veselību. Balansa eļļā Omega-3 taukskābes no oksidēšanās sargā Extra Virgin olīveļļa ar tajā esošajiem antioksidantiem - polifenoliem, līdz ar to eļļa iegūst vēl spēcīgāku ietekmi, jo gan Omega-3 taukskābēm, gan polifenoliem piemīt spēcīgas pretiekaisuma īpašības, kas dzēš Omega-6 taukskābju radīto iekaisuma efektu, kā arī mazina ikdienas pārtikā esošo kaitīgo vielu ietekmi uz organismu.Kā man var palīdzēt klientu konsultantes?
Klientu konsultantes sniegs informāciju par Zinzino produktiem, to pasūtīšanas kārtību, nepieciešamības gadījumā konsultēs, kā pašam veikt pasūtījumu internetveikalā, un palīdzēs pēc tam orientēties klienta profilā interneta mājas lapā, kā arī palīdzēs atrisināt jebkādas neskaidrības vai problēmas, ja tādas radīsies pēc produktu piegādes. Klientu konsultantes ir pirmās personas, pie kā vērsties, lai noskaidrotu, kā uzstādāms un lietojams ir kafijas aparāts, kā veicami individuālie kafijas aparātu iestatījumi, uzzinātu labākās kafijas dzērienu receptes utt. Tāpat mēs labprāt dalīsimies zināšanās par Balansa produktu ietekmi uz dažādiem veselības stāvokļiem, kā arī palīdzēsim orientēties Zinzino veselības produktu klāstā. Mēs regulāri papildinām zināšanas pie tādiem pasaulē pazīstamiem zinātniekiem kā Dr. Pols Kleitons, Dr. Ola Eide, kā arī iegūstam informāciju no citiem Zinzino zinātniskajiem konsultantiem, klausāmies lekcijas, tādēļ mēs izprotam uztura un uzturvielu ietekmi uz veselību un labprāt dalāmies ar šo informāciju tālāk.